Limuzyny
Autor Cadillac
„AUTOR” Cadillac Imperial to niezwykła i fascynująca biało-złota limuzyna o nadwoziu karety. Pojazd jest impresją ducha amerykańskiej motoryzacji i luksusowych pojazdów Cadillac z przełomu lat 1920/30. Przestronne wnętrze z tapicerowanymi kanapami jest wykończone drewnem. Dzięki dwóm dodatkowym rozkładanym fotelom w samochodzie może wygodnie podróżować sześciu pasażerów. Charakter i styl samochodu podkreślają dwa koła na błotnikach, ozdobne reflektory przed dużą chłodnicą, a całość dopełnia stylowy kufer. Ta duża,licząca prawie 6 metrów kareta została zaprojektowana i wykonana ręcznie w jedynym egzemplarzu.
6 miejsc na pasażerów
Kufer na bagaż
Ogrzewane wnętrze
Na każdą pogodę
CWS T-1 torpedo "Flagowy"
Historyczny, pierwszy polski samochód CWS T-1 o nadwoziu „torpedo” z brezentowym dachem. Pojazd został pieczołowicie zrekonstruowany i polakierowany w biało-czerwone barwy. Kanapy i wnętrze samochodu jest tapicerowane. Dach jest wykonany z lnianego brezentu, co umożliwia jego złożenie. Dla ochrony przed niepogodą można założyć brezentowe boczki z okienkami. W samochodzie dzięki dwóm rozkładanym fotelom może podróżować 6 pasażerów. Całość tworzy wspaniały klimat końca lat 20-tych, w których te samochody produkowano. Jest to jedyny na świecie istniejący egzemplarz samochodu CWS o nadwoziu „torpedo”.
6 miejsc na pasażerów
Kufer na bagaż
Ogrzewane wnętrze
Możliwość złożenia dachu w gorące dni
Wpisany do rejestru zabytków jako pojazd historyczny
CWS T-1 kareta "Orzeł Biały"
Legendarny, pierwszy polski samochód CWS T-1 o nadwoziu karety. Pojazd został zrekonstruowany w symbolice „Orła Białego”. Biel nadwozia przyozdabiają elementy z litego mosiądzu. Kanapy i wnętrze samochodu jest wyłożone materiałem, a całość dopełniają elementy z drewna jesionu. W samochodzie, dzięki dwóm rozkładanym fotelom może podróżować sześciu pasażerów. Jest to jedyny na świecie istniejący egzemplarz samochodu CWS o nadwoziu karety.
6 miejsc na pasażerów
Kufer na bagaż
Ogrzewane wnętrze
Na każdą pogodę
Wpisany do rejestru zabytków jako pojazd historyczny